آروینآروین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

آروین نامه...

پاییز 1390؛ چهارم مهرماه؛ پا به دنیا گذاشتم و آروین نامه روزهای زندگیمه...

تولد

1390/7/10 21:13
نویسنده : مامان
226 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره....

بعد از کلی انتظار...

در آخرین زمانی که تعیین شده بود....

من روز دوشنبه...

 چهارم مهرماه سال نود ساعت 8:45 صبح...

 در بیمارستان خانواده...

 به کمک دکتر فرشته حقیقت وارد دنیای آدم بزرگها شدم؛

 

با این پاهای کوچولوم :

و اولین عکس من در بیمارستان :

وقتی که من یه نی نیه 50 سانتیه 3.550کیلویی بودم

 

و این من یک روزه ام ........

چشم هام.....

 

دماغم......

 

لب ها و چانه ام......

 

گوشم.......

 

دستم......

 

بعد از نه ماه گوله خوابیدن حالا اومدم خانه و یه خواب راحت

 

 

 

و از اون جایی که من همه کارهام دقیقه نودیه .......

هفت روزه بودم که ساعت 12 شب نافم افتاد......

 

و من رفتم حمام.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

khale samira
16 مرداد 92 2:24
kheyli keyf mide hamash aksaye to ra bebinim